• چهار شنبه 9 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 21 ذی القعده 1445
  • 2024 May 29
چهار شنبه 4 اسفند 1400
کد مطلب : 154654
+
-

متا در آستانه  تغییرات جدید و اساسی

اندیشه تکنولوژی
متا در آستانه  تغییرات جدید و اساسی

«کلیک» نوشت: حدودا 5‌ماه از تغییر نام شرکت «فیسبوک» به «متا» و طرح استراتژی‌های بلندمدت برای سرمایه‌گذاری در متاورس می‌گذرد. در این مدت اتفاقات عجیب و جالب‌توجهی در فراهستی رخ داده است که ازجمله آنها می‌توان به  افتتاح شعبه جدید مک دونالد و نخستین بانک متاورس اشاره کرد. حال مارک زاکربرگ، مالک شرکت متا، در صفحه فیسبوک خود از استراتژی‌های جدید برای متاورس خبر داده و نوشته است: «ما ارزش‌های جاری شرکت را سال۲۰۰۷ نوشتیم. این ارزش‌ها بسیار بادوام بوده‌اند اما در این مدت چیزهای زیادی تغییر کرده است... ما حالا یک متاورس هستیم که آینده ارتباط اجتماعی را می‌سازیم. بنابراین اکنون زمان مناسبی است که ارزش‌ها و سیستم فرهنگی خود را به‌روز کنیم». زاکربرگ در ادامه با معرفی «ارزش‌های سازمانی» و تأکید براصول مهم در جهان متاورس چنین نوشت:
 حرکت سریع، به ما کمک می‌کند تا سریع‌تر از دیگران بسازیم و یاد بگیریم؛ یعنی با فوریت عمل کنید و کاری را که امروز می‌توانید انجام دهید به هفته آینده نیندازید.
 تمرکز بر تأثیر بلندمدت، ما را تشویق می‌کند تا به جای بهینه‌سازی برای موفقیت‌های کوتاه‌مدت، به رویارویی با چالش‌هایی بپردازیم که بیشترین تأثیر را خواهند داشت، حتی اگر نتایج کامل آنها تا سال‌ها دیده نشود.
 ساختن چیزهای خارق‌العاده، یعنی چیزهایی که نه‌تنها خوب هستند، بلکه الهام‌بخش هم هستند. ما قبلا محصولاتی ساخته‌ایم که برای میلیاردها نفر مفید بوده و هستنداما در فصل بعدی شرکت، بیشتر بر الهام بخشیدن به مردم تمرکز خواهیم کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید